Jak odczytywać komunikaty wysyłane przez Klanowego Lootloga?

Od niedawna Lootlog Klanowy wysyła odpowiedzi zwrotne w formie komunikatów w konsoli. Dzieje się to zazwyczaj po zdobyciu jakiegoś przedmiotu typu przynajmniej unikatowego. Wtedy warto zajrzeć do konsoli Margonem i tam powinny być różne wpisy. Przykład:

Co ważne, jeśli po zdobyciu przedmiotu odświeżycie stronę, to te komunikaty znikną, dlatego trzeba je odczytywać od razu po lootnięciu przedmiotu. Oczywiście nie trzeba tego robić, ale warto zachować taki komunikat jeśli coś nie działa, jak powinno, np. item się nie zapisał na lootlogu, timer się nie dodał i tak dalej. Z takim komunikatem najlepiej jest napisać do mnie lub odczytać w tym artykule co on oznacza i postępować zgodnie z instrukcją.

Teraz opiszę komunikaty, które mogą się pojawić w konsoli. Jeśli pojawił Wam się taki, którego tutaj nie ma, to wtedy też warto do mnie napisać.

Komunikaty dobre

  • ::Wpis/Item dodany pomyślnie - item lub pusty wpis został pomyślnie zapisany na Lootlogu Klanowym
  • ::Pomyślnie dodano timer - po ubiciu herosa/tytana na Lootlog został pomyślnie dodany nowy timer
  • ::Pomyślnie zapisano podział łupów - pomyślnie zapisany został podział łupów
  • ::Połączono z serwerem minutników - pomyślnie nawiązano połączenie z serwerem
  • ::Załadowano ustawienia indywidualne dla klanu - ten status oznacza pełne załadowanie się dodatku i że wszystko jest tak jak być powinno

Komunikaty obojętne

  • ::Zapisywanie unikatów jest wyłączone w panelu admina - unikaty w panelu admina są wyłączone, a wysłany item był unikatem
  • ::Item/wpis już istnieje w bazie - ktoś z grupy ma szybszy internet i dany item/pusty loot już został wcześniej zapisany na lootlogu
  • ::Wpis o pustym herosie nie był potrzebny - wpis pustego herosa był niepotrzebny, bo na stronie został zapisany normalny item
  • ::Puste looty są wyłączone - opcja odnotowania pustych herosów/tytanów jest wyłączona w panelu admina
  • ::Timery są wyłączone w panelu admina​ - dodawanie nowych timerów jest wyłączone w panelu, więc nie dodano żadnego
  • ::Świat gracza nie zgadza się ze światem klanu  - aktualny świat, na którym znajduje się gracz, jest inny niż świat, na którym istnieje klan z tym lootlogiem
  • ::Połączenie zamknięte, ponawiam - to normalne, że minutnik co jakiś czas resetuje połączenie, nie trzeba się tym komunikatem przejmować

Komunikaty złe

  • ::Zaloguj się na grooove.pl - do działania timera jest wymagany status zalogowanego na grooove.pl, po prostu wystarczy się zalogować
  • ::Lootlog jest wyłączony/nieopłacony​ - Lootlog jest wyłączony/nieopłacony
  • ::ID klanu nie zgadza się - loot zapisał ktoś, kogo aktualna postać nie należy do klanu z danym Lootlogiem. Wtedy najlepiej jest w panelu ustawić "Lootlog tylko klanowy" na NIE
  • ::Użytkownik nie ma dostępu - dany gracz nie jest dodany w panelu admina jako członek klanu (jeśli jest, to pomóc może usunięcie go i ponowne dodanie lub wejście przez niego na stronę klanowego lootloga przynajmniej raz)
  • ::Błędne dane - serwer nie dostał wystarczających informacji od użytkownika
  • ::Ranga itemu zbyt niska - ranga itemu jest mniejsza niż unikat
  • ::Ranga potwora zbyt niska - NPC ma niższą rangę niż heros i nie można dodać pustego bicia
  • ::Nie wysłano lvla NPC - lvl NPCa, dla którego miał zostać utworzony timer, nie został wysłany do serwera
  • ::Świat gracza nie zgadza się ze światem klanu  - aktualny świat, na którym znajduje się gracz, jest inny niż świat, na którym istnieje klan z tym lootlogiem
  • ::Połączenie nie zostało nawiazane, ponawiam próbę - być może serwer chwilowo nie odpowiada, jest przerwa techniczna, lub masz problem z internetem
  • ::Nieprawidłowe ustawienia indywidualne - należy zresetować ustawienia indywidualne na stronie lootloga klanowego

 

opublikowano: 14.07.2015 10:31
autor: Groove Armada