FAQ

Jeśli to nie kłopot, mam gorącą prośbę o wyłączenie blokowania reklam na Grooove.pl
(dodaj tę stronę do wyjątków).
Ciebie nic to nie kosztuje, a mi może pomóc :) Dzięki

Nie widzę w grze minutników Lootloga Klanowego.

  • Sprawdź, jakie komunikaty wyświetlają się w konsoli dodatku (będąc w grze kliknij na kwadracik z literą C, następnie przycisk "Pokaż logi"). Powinny wyświetlać się tam różne komunikaty (np. Załadowano ustawienia indywidualne dla klanu: moj_klan).

  • Jeśli grasz na świecie prywatnym, spróbuj wyłączyć dodatki globalne.

  • Spróbuj odinstalować inne dodatki do gry. Dodatki powodujące problemy znajdują się pod tym linkiem.

  • [NAJCZĘSTSZA PRZYCZYNA] Sprawdź, czy przeglądarka nie blokuje cookies z domeny grooove.pl lub cll-new.grooove.pl. Poradnik jak je odblokować znajduje się tutaj.

  • Wyloguj się i zaloguj ponownie na Grooove.pl.

  • Spróbuj dla testów uruchomić przeglądarkę jako administrator.

  • Upewnij się, że masz dobrze ustawioną datę i godzinę na komputerze.

  • Uaktualnij swoją przeglądarkę - tylko najnowsze przeglądarki obsługują technologie, których używa Lootlog. Polecane przeglądarki to np. najnowsze Opera i Chrome.

  • Upewnij się, że masz najnowszą wersję Klanowego Lootloga. Będąc w grze wystukaj kilka razy na klawiaturze CTRL+SHIFT+R.

  • Jeśli masz zainstalowane jakieś dodatki do przeglądarki, spróbuj je usunąć.